mandag 27. mars 2017

Hva er lykke?

Hva er nødvendig for å leve et godt liv?

Jeg syntes det er nødvendig at du har et liv der du er glad og føler at du mestrer det du gjør i hverdagen.
Altså hva gjør jeg i hverdagen er det det jeg skal være glad for?
Det kommer an på hvordan du har det på en helt vanlig dag på jobb, skole , fritid, osv.
Min hverdag er en helt vanlig dag for ungdommer som går på en skole, og har en idrett dem går på.
Jeg lever et godt liv på grunn av alle venner jeg kan være med eller snakke med, og hva jeg gjør ellers. For eksempel: Spille på PC-en, være med familien. 



Hvorfor er det nødvendig å leve et godt liv?

Det er ikke nødvendig å leve et godt liv, men alle vil helst leve et godt liv. Selv om dem ikke kanskje har råd. Ikke alle må ha det dyreste klesplagget for å leve et godt liv, for det handler ikke om hva du har på deg men hvordan du er. Men selv om du har det dyreste klesplagget betyr det ikke at du vil ha det for å ha det, men heller viser du at du kanskje ikke har det bra og at du vil ha oppmerksomhet for eksempel. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar