onsdag 29. mars 2017

Live redder verden litt

Vi har sett fem episoder av "Live redder verden litt" på skolen som gikk ut på at Live rett og slett skulle redde verden litt ved å ikke handle så mye klær, kildesortere, ikke spise kjøtt osv.
Jeg likte serien fordi den var morsom, underholdende og interessant, det var ikke kjedelig å se på fordi hun gjorde det på en morsom måte som unge liker å se på.
Har ikke endra noen vaner enda bortsett fra å ikke dusje så lenge og skru av lyset når jeg ikke er i rommet, men tror kanskje jeg skifter flere vaner etterhvert. Har ikke skiftet så mange enda, men serien har fått meg til å tenke litt mer.
Jeg tror serien ble sendt for at folk skulle tenke litt mer på miljøet og hva vi forbruker osv.

2 kommentarer:

  1. Så kult at serien har fått deg til å endre et par vaner!👍 Kanskje blir det flere endringer hos deg som vil bidra til å redde verden litt?💪

    SvarSlett